عسل طبیعی کوهستان

عسل طبیعی کوهستان ، عسل هايی هستند که همچون عسل های طبيعی توسط زنبور عسل منحصراً از شهد گل های گياهان داروئی و مزارع و باغ ها نواحی کوهپایه ای تهيه شده است. و طبعاً چون اين نقاط اکثراً در مجاورت شهر ها و کارخانه ها هستند پاره ای از آلاينده های زيست محيطی همان گونه که در بدن شما شهر نشينان وجود دارد در عسل های توليدي به دليل انتقال توسط خود زنبورعسل به طرق مختلف وجود دارد ، ولی نبايد آنقدر مورد حساسيت قرار گرفته که اصلاً عسل مورد بحث را مصرف نکنيم، مگر وقتی می دانيم که در خيابان ماشين حادثه آفرين است از آن استفاده نمی کنيم ؟!
اين فقط باب تفاوت عسل بيولوژيک و ديگر انواع عسل طبيعی بيان شد. البته قيمت عسل های طبيعی کوهستان در سال 97، کنار جاده ها معمولا کیلویی 45 هزار تومان تا 80 هزار، بستگی به انصاف و وجدان فروشنده آن بستگی دارد.

عسل طبیعی کوهستان

 عده ای فکر می کنند تمامی عسل های موجود در بازار و لب جاده ها عسل طبیعی کوهستان است، یا بعضی مناطق عده ای سودجو با برپایی چادر در کنار جاده و تعدادی کندو خالی زنبور عسل نیز در مکان خود قرار می دهند و اینطور عنوان می کنند که زنبوردار هستند و عسل 100درصد طبیعی دارند، در صورتیکه الفبای زنبورداری را نمی دانند. لذا در خرید عسل طبیعی کوهستان ، و عسل کوهی نهایتا دقت و حساسیت را به خرج دهید تا محصولی پاک تهیه کنید.

و مجددا تاکید می‌کنم حساسیت شدید نداشته باشید نسبت به خرید عسل طبیعی، زیرا عسل تقلبی بدون دخالت زنبور درست می کنند، که بسیار برای بدن مضر است در وحله اول از زنبوردار عسل تهیه کنید، زنبورداری که حده اقل آشنایی با او دارید، حتی عسل شکری زنبوردار را صد درصد ترجیح دهید به عسل های نا آشنای موجود در بازار با عطر و طعم و برندهای مختلف. توضیحات کامل در مورد عسل طبیعی کوهستان را در مطلب فوق برایتان نوشته ایم، با مطالعه کامل آن تعریف عسل طبیعی کوهستان  را بدانید. برای خرید عسل طبیعی کوهی با شماره 09361779690 تماس بگیرید.

نظرات

پاسخی بگذارید

[bws_google_captcha]